Nieuws

Accor lanceert haar nieuwe lifestyle merk TRIBE

Accor breidt haar portfolio verder uit en lanceert een nieuw lifestyle merk in het middensegment, TRIBE. Accor staat bekend om haar expertise in het economy- en middensegment en is nu ook een grote naam in de luxe hotelsector. Accor blijft zich vestigen in de lifestyle sector om zo een steeds groter aanbod van ervaringen aan te bieden en te voldoen aan de behoeften van haar klanten en partners.

Accor’s nieuwe merk TRIBE is ontstaan als antwoord op een simpele vraag: meer dan ooit tevoren zoeken reizigers naar een hotelervaring van hoge kwaliteit, tegen een betaalbare prijs. TRIBE wil de reiziger verrassen met een origineel, spannend en zorgvuldig samengesteld aanbod dat eerder gericht is op stijl dan op prijs. TRIBE geeft de traditionele hotelbeleving een nieuwe invulling, zodat gasten kunnen leven, werken en ontspannen in eigentijdse interieurs.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Club Med opent nieuw resort op de Dominicaanse Republiek

Volgende bericht

Holland America Line’s Koningsdam zomer 2019 op Middellandse Zee

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.