Nieuws

Arno van Uffelen verkoopt 333travel aan Frangken Tuhumena

Arno van Uffelen (oprichter en CEO 333travel) verkoopt zijn bedrijf aan Frangken Tuhumena, die sinds 2010 bij de touroperator aan de slag ging als commercieel directeur. In een interview dat deze week is te lezen in TravelPro laat Van Uffelen weten: “333travel bestond onlangs 17,5 jaar en ik heb een hele mooie afspraak gemaakt met Frangken, namelijk dat hij het bedrijf gaat overnemen. Ik ga stoppen, ik ga er helemaal uit. Frangken wordt de nieuwe eigenaar van mijn kindje.”  

Van Uffelen laat weten dat met de constructie al het personeel kan blijven. “Dat is natuurlijk het mooiste dat er is. Het gaat goed met het bedrijf, dus ik laat iets moois achter. Het was natuurlijk even een shock voor het personeel, maar iedereen vindt het superstoer dat ik het doe. Frangken is er klaar voor, hij kent het bedrijf van a tot z en er liggen heel veel kansen. Hij is met zoveel kennis en ervaring de aangewezen man om dit te gaan doen. Ik blijf ook geen aandeelhouder. We hebben afgesproken: één kapitein aan het roer, anders staan er twee man aan dat ding te trekken.
 
Van Uffelen en Tuhumena laten tegenover TravelPro weten te werken aan een nieuwe website. Van Uffelen: “Wanneer die live gaat, dan gaat het bedrijf nog een megaklapper maken. De sfeer zit er goed in, iedereen heeft een mooie werkplek en is happy. Ik ben 46 en kan nog allemaal gekke dingen gaan doen. Wat ik ga doen? Ik weet al heel veel en vraag mij weleens af of ik wel iets kan buiten het toerisme. Ik ga natuurlijk niet hetzelfde doen, want dan had ik net zo goed hier kunnen blijven.”
 
Frangken laat weten met 333travel de volgende stap te willen maken naar 3.0 door te investeren in de website, de reisspecialisten van de touroperator en nog meer service op het persoonlijke vlak. “Nog meer de klant herkennen en je data en gegevens clusteren. Onlangs noemde een bankdirecteur ons nog als voorbeeld in een seminar voor duizend andere directeuren. Hij gaf aan dat onze combinatie van digitale ondersteuning, het persoonlijk advies en de keuzes die wij aanreikten hem ontzettend hadden geholpen. Hij was ervan overtuigt dat die combinatie nog jaren zou blijven bestaan. Bij ons word je tot in den treuren geholpen, want daarin willen wij uitblinken.”

 

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Foto's & video: Corendon Boeing 737 MAX 8 op Schiphol

Volgende bericht

Spoken

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.