De Jong Intra Vakanties heeft ambitieuze doelstellingen benoemd voor de komende jaren en om deze te kunnen realiseren zal de focus op IT, marketing en de relatie met de reisagent worden verhoogd. Een nog intensiever contact met de reisagent, ook in de vorm van co-creaties is één van de speerpunten voor het komende jaar; alles in het kader van prettig en persoonlijk.

In samenwerking met adviesbureau Synergie werd de strategie voor de periode tot 2022 ontwikkeld. Commercieel Directeur Coby van Dongen is ervan overtuigd dat dit zal leiden tot verhoging van het marktvertrouwen, de productiviteit, het repeaterspercentage en het rendement.

De touroperator laat weten dat de klantenstroom over de afgelopen jaren solide was en dat de organisatie vooral een stabiel resultaat liet zien. “Om verdere groei te realiseren, was het nodig de uniciteit en toegevoegde waarde van de Jong Intra aan te scherpen, de relatie met de klant te intensiveren en de organisatie verder te ontwikkelen. In samenwerking met adviesbureau Synergie is de strategie voor de periode tot 2022 ontwikkeld. Het hart van die strategie wordt gevormd door een inspirerende purpose: reizen is prettig en persoonlijk, voor iedereen”, aldus de touroperator.

In het huidige – steeds meer digitaliserende en door boekingsbots gedomineerde landschap – ontstaat volgens de Jong Intra Vakanties juist ook meer ruimte voor de reisaanbieder die de klant kent en ontzorgt. De touroperator heeft de ambitie om elke reiziger die zich graag laat inspireren en helpen bij het vinden van een geschikte vakantie, van oriëntatie tot terugkomst de aandacht te geven die de reis meer passend, prettig en persoonlijk maken.