Nieuws

Eurail.com bundelt krachten met Lonely Planet

Eurail.com heeft een samenwerking met Lonely Planet opgezet om klanten van Eurail en Interrail een korting van 20% te bieden op de wereldberoemde Lonely Planet-gidsen en de onlangs verschenen Amazing Train Journeys van Lonely Planet. Met deze samenwerking willen Eurail.com en Lonely Planet reizigers helpen het beste uit hun treinreis door Europa te halen door middel van inspirerende inhoud en praktisch advies over accommodaties, eetgelegenheden, tours en activiteiten.

Het partnerschap volgt op de succesvolle samenwerking rondom Lonely Planet’s ‘Best in Europe 2018′ waarmee de aandacht werd gevestigd op Europa’s populairste en opkomende landen, regio’s en steden. Om reizigers te helpen meer van Europa te zien, boden Lonely Planet en Eurail.com reizigers de kans om deze zomer een van de tien maandelijkse treinpassen te winnen om het continent te verkennen.

“Bij Lonely Planet hebben we altijd een zwak gehad voor treinreizen. Of mensen nu de voorkeur geven aan hogesnelheidstreinen of liever ‘langzaam’ reizen, we willen reizigers altijd graag inspireren om met de trein te gaan. We stellen reizigers bij alles wat we doen centraal. We zijn erg blij om samen te werken met Eurail.com, die Interrailers en Eurailers gedurende 2019 een speciale korting op Lonely Planet biedt”, aldus Tom Hall, hoofdredacteur van Lonely Planet.

“We zijn erg enthousiast om de gidsen van Lonely Planet aan onze klanten aan te bieden”, aldus Maia Rezig, Partnership Manager bij Eurail.com. Klanten van Eurail.com krijgen een kortingscode om hun favoriete gids te kopen via de Lonely Planet webshop. Reizigers kunnen tot eind 2019 van de korting profiteren. Eurail- en Interrailpassen kunnen tot elf maanden van tevoren worden geboekt en zijn online te koop bij Eurail.com of Interrail.eu.

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

KLM: 'Vliegtaks kost 5.000 banen'

Volgende bericht

American Expresss breidt exclusieve samenwerking met Schiphol Privium uit

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.