Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Verenigd Koninkrijk met het Europese vasteland verbindt, biedt reizigers nu de keuze uit een reeks geselecteerde hotels wanneer ze trein + hotel in pakket boeken.

Het nieuwe aanbod is samengesteld uit hotels in het centrum van Londen en voor elk budget. Ze werden gegroepeerd in verschillende thema’s om snel en gemakkelijk de perfecte reis te kunnen boeken. Van designpareltjes tot gastronomische hotspots, het nieuwe platform helpt reizigers om het perfecte hotel te vinden, elk getest en goedgekeurd door Eurostar. Het platform werd ontworpen om vrijetijdsreizigers een meer gestroomlijnde ervaring te bieden bij het boeken van hun reis. Binnenkort kunnen zij bovendien hun hele reis afstemmen op een thema.

Reizen op maat
Het aanbod van hotels is de eerste van een reeks innovaties bij Eurostar. Binnenkort wordt een reeks op maat gemaakte ervaringen geïntroduceerd op het gebied van muziek, theater en entertainment. Zo blijft Eurostar zijn aanbod uitbreiden en reizigers meer dan puur en alleen het reizen aanbieden.

Roberto Abbondio (Managing Director New Digital Business bij Eurostar): “We hebben het nieuwe platform gecreëerd om onze reizigers mee te nemen voor meer dan alleen een reis. Hier worden onze bestemmingen tot leven gebracht met een scala aan accommodaties en ervaringen die kunnen worden geselecteerd om aan hun individuele wensen te voldoen. Zo creëren we de perfecte trip voor elke reiziger. De eerste stap is om een kwalitatieve verblijfsplaats aan te bieden. Daarna zullen we langdurige samenwerkingen aangaan met het beste dat onze steden te bieden hebben, van topattracties tot meer op maat gemaakte avonturen. De meerderheid van onze collega’s wonen in onze belangrijkste bestemmingen. We kennen die steden dus door en door en kijken ernaar uit om ze door onze reizigers op een geheel nieuwe manier te laten ervaren.”