Gisteren vond de Amazing Thailand Roadshow plaats in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky in Amsterdam. Achttien Thaise partners, waaronder verschillende hotelketens, airlines en een cruisemaatschappij, maakten kennis met de Nederlandse productmanagers en reisagenten tijdens netwerksessies en een heerlijk uitgebreid diner.

Voordat de roadshow voor de Nederlandse trade partners, gaf Jeannette Spits, CEO van USP Marketing PR, een presentatie over de Nederlandse markt en het gedrag van de Nederlandse reiziger. Aansluitend gaf Charonne in het Veld van ITG Companies haar inzichten over de Nederlandse markt vanuit een touroperator perspectief. ’s Middags hadden Product Managers van Nederlandse reisorganisaties de mogelijkheid om één op één met de Thaise partners kennis te maken tijdens een speeddate sessie. ’s Avonds was er eenzelfde speeddate sessie, speciaal voor reisagenten ingericht. In totaal bezochten meer dan 100 reisprofessionals de Amazing Thailand roadshow. Voorafgaand aan het diner gaven de Deputy Governor van Tourism Authority of Thailand en Arkanae Sawangkamol een presentatie over Thailand en verschillende interessante routes en provincies in Thailand die klaar zijn om meer toeristen te ontvangen. Om de reisagenten en productmanagers te bedanken voor hun aanwezigheid waren er twee rondes met een lucky draw, waarbij verschillende restaurantvouchers, hotelovernachtingen in Thailand en vliegtickets met Thai Airways International en Bangkok Airways gewonnen konden worden.

Al met al kijkt de Tourism Authority of Thailand terug op een succesvolle avond, waar zowel de Thaise delegatie als de Nederlandse trade veel heeft geleerd, nieuwe partnerships zijn ontstaan en oude vriendschappen zijn hernieuwd.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3335000726575279&type=3