2019Lees TravelPro onlineNieuws

Lees TravelPro 12 van 22 maart 2019 online

Chris Austin is, als Senior Vice President Global Marketing & Sales Seabourn, verantwoordelijk voor de wereldwijde verkoop en marketing voor Seabourn. De rederij zet zichzelf neer als de beste ultra-luxe cruisemaatschappij ter wereld, maar wat zijn de plannen en is de rederij wel bekend genoeg in Nederland? TravelPro sprak met Austin en Nico Bleichrodt (Managing Director Continental Europe voor Seabourn) in het Sheraton op Schiphol. In dit nummer nemen we je mee naar het echte Mexico, het onbekende Griekenland, en lees je meer over de Caribbean en de Leading Ladies van Transavia.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Travel Counsellors wint Industry Innovator Award

Volgende bericht

Schiphol start zomerdienstregeling

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."