2019Dinner WorkshopsLees TravelPro onlineNieuws

Lees TravelPro 24 van 14 juni 2019 online

Wat gaat de verkoop van Corendon aan de Zweedse investeerder Triton, en daarmee het samenkomen van Corendon en Sunweb, betekenen voor de Nederlandse retail? In een schrijven aan haar partners lieten Atilay Uslu (oprichter Corendon) en Steven van der Heijden (CEO Corendon) weten dat er vooralsnog niets verandert. TravelPro vroeg enkele retailers hoe zij daarover denken en hoe zij denken dat de nieuwe reisreus de toekomst van de branche kan beïnvloeden. In deze editie wordt er teruggekeken naar de TravelPro Dinner Workshops en nemen we je mee terug naar The Best of… TUI Challenge! Maar ook, wordt er ingezoomd op de Afrikaanse eilanden en Baltische Staten. En er is meer…

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Database rolstoeltoegankelijke acco's in de maak

Volgende bericht

KLM wil 35 Embraers 195-E2 kopen

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."