Nieuws

Reisagenten uit de kleren voor marketingbudget

Reisagenten van het in Essex gelegen reisbureau Waltham Abbey Travel zijn uit de kleren gegaan om marketingbudget te winnen. Touroperator Jet2holidays daagde trade partners uit om hun ramen en social media te ‘decoreren’ met Jet2holidays branding. De dames uit Essex kregen met hun actie waarbij ze uit de kleren gingen waarschijnlijk meer aandacht dan de aandacht die ze kunnen genereren met het marketingbudget dat zij wonnen: £ 500 (€ 580).

Het reisbureau in Essex was één van de twintig winnaars, waarbij iedere winnaar £ 500 kreeg, zo laat Jet2holidays op haar website weten. Eén van de dames liet tegenover het Engelse Travel Weekly weten: “We stonden met z’n zessen klaar om op de foto te gaan, terwijl aan de overkant van de straat iedereen naar ons stond te kijken. Toen bleek dat er maar plaats was voor vier personen achter het spandoek van Jet2holidays…”

Eén van de medewerksters liet weten dat de stunt het reisbureau meer bekendheid heeft gebracht in de stad. “We hebben de foto ook op Facebook geplaatst en mensen vroegen ons waarom we zijn overgegaan tot deze actie. In principe hebben we het druk genoeg, maar we hopen er door deze actie wat extra klanten bij te krijgen.”

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

'Verlenging' vroegboekkorting ANVR-Congres

Volgende bericht

Regent Seven Seas Cruises kondigt 2022 World Cruise aan

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.