Om klanten en zakelijke partners beter van dienst te zijn heeft Singapore Airlines haar sales en service organisatie in de Benelux geoptimaliseerd. Maarten ter Bogt wordt met ingang van 1 april de nieuwe Sales Manager Benelux. Hij volgt hiermee Kardien de Werker op, die binnen Singapore Airlines de positie van Regional Offline Manager Europe gaat vervullen.
Maarten zal leiding geven aan de Sales afdeling die bestaat uit Harco Peereboom, Murley Coen, Jorge Viola, Jeroen Desaer en Vincent Wassenaar, die nieuw is bij Singapore Airlines. Het Sales Team wordt ondersteund door Sales Operations, bestaande uit Nicolet Fuselier, Jonnie Donker Kaat, Stephanie Nurdiansjah en Berry van Dam.
Ten Bogt: “Tot een paar weken geleden woonde en werkte ik in Londen als Global Account Manager Europe voor Singapore Airlines. Gedurende die periode ben ik vertrouwd geraakt met Singapore Airlines, heb ik de kans gehad met verschillende afdelingen samen te werken, maar bovenal heb ik kennis kunnen vergaren over de diverse Europese markten. Daarvoor heb ik twee jaar bij Swiss Airlines in Genève doorgebracht waar ik de huidige Crew Base heb opgezet. Tijdens mijn jaren als Freelance Cabin Crew bij Thomas Cook Airlines ben ik echt verliefd geworden op de luchtvaart. Na al die jaren, blijft dit toch een van mijn mooiste ervaringen.”
Wassenaar: “In 2006 heb ik de studie Commerciële economie afgerond en na een jaartje reizen ben ik in 2007 aan mijn eerste avontuur bij Singapore Airlines begonnen. Hier heb ik het vak Sales in de praktijk geleerd en heb ik de (corporate) reisindustrie goed leren kennen. Vervolgens heb ik me bij KLM (Cygnific) en Cathay Pacific verder kunnen ontwikkelen, waar ik bij Cathay Pacific de afgelopen jaren als Corporate Account Manager werkzaam ben geweest. Nu ben ik bij Singapore Airlines weer op het oude nest teruggekeerd en heb ik heel veel zin om de rol van Key Account Manager Agency Sales te gaan vervullen. Hiermee word ik het aanspreekpunt voor de TMC’s in Nederland en zal ik me daarnaast gaan bezighouden met de ontwikkeling van new business in de Benelux.”