Jouw bedrijf heeft een eigen imago, een eigen identiteit. Die komt niet alleen tot uiting in wat je doet maar zeer zeker ook in de huisstijl. Er is lang nagedacht over de lay-out van documenten, kleuren, lettertype en beelden of dit nu online is of in een winkel. Er zit een goed doordachte visie achter. Je wilt tenslotte iets uitstralen, iets waar jij voor staat en waarmee je de juiste klanten aantrekt. En ook belangrijk: je wilt je onderscheiden van je concurrent, in zowel uitstraling als in aanbod. Jouw offerte moet er uitspringen, de klant over de streep trekken.

Stel nu eens dat je met EURAM jouw eigen huisstijl, kleuren en lettertype kunt gaan toepassen in offertes en roadbooks? En dat je overal in deze documenten jouw stempel kunt drukken op de inhoud, op wat jij wilt communiceren naar de klant? Wat zou je er van vinden als je in het roadbook jouw eigen tips kunt toevoegen aan een plaatsbeschrijving of zelfs de teksten van EURAM kunt geheel kunt vervangen door jouw eigen tekst? Of wat denk je van een foto in de offerte vervangen door een foto van jouzelf op die bestemming waardoor je laat zien dat jij er bent geweest en kennis hebt over het plaats waar de klanten naartoe willen? Een bijlage toevoegen aan een offerte of roadbook zou ook handig zijn en voor het toevoegen van eigen teksten de mogelijkheid om templates te gebruiken, wat zou dat enorm veel tijd besparen.

Stel nu… dat dit allemaal al mogelijk is! Meer weten? Mail me op danielle.goedkoop@euram.eu.

Danielle Goedkoop
(Business Development Manager)