Nieuws

Sunny Cars breidt all-in service verder uit

Sunny Cars breidt haar all-in service verder uit. Nieuw is onder andere dat bij een ongeval de sleepkosten voor de huurauto worden vergoed. Ook draagt Sunny Cars vanaf nu de kosten voor het verlies of beschadiging van autosleutels en -documenten. Een schadeverzekering was al inbegrepen, maar daar is nu aan toegevoegd dat schade aan de autoradio en/of navigatiesysteem als gevolg van inbraakschade wordt opgenomen.

Als de huurauto tijdens de vakantie schade aan glas, banden, bodem of dak oploopt, dan wordt dat zoals altijd al door Sunny Cars betaald. Wat nieuw is, is dat de aanbieder van autohuur nu ook schade aan de koppeling en het oliecarter dekt. Hans Knottnerus, Managing Director Nederland, België en Frankrijk, over de uitbreiding van het all-in pakket: “Als marktleider moet je je blijven ontwikkelen om aan de top te blijven. Daarom zijn we constant bezig ons product zo goed mogelijk te laten aansluiten of de vraag vanuit de markt. Hun belang is immers ook ons belang. Met de verdere uitbreiding van onze all-in formule spelen we dan ook in op de behoefte naar nog meer zekerheid. Onze recente aansluiting bij ANVR en SGR zijn daar ook een goed voorbeeld van. Net als onze klanten leggen wij de lat steeds hoger en blijven we investeren in het meest klantvriendelijke en complete autohuurproduct. Voor ons is het dus een logische stap om onze klanten nu nog zorgelozer rond te laten toeren.”

Deze diensten zijn voortaan standaard inbegrepen bij Sunny Cars:

• ongelimiteerd aantal kilometers
• CDW verzekering (schade aan de huurauto) met terugbetaling van het eigen risico, ook bij (poging tot) diefstal van ingebouwde apparatuur uit de auto zoals radio en navigatiesysteem
• TP verzekering (diefstal) met terugbetaling van het eigen risico
• lokale belastingen
• WA-verzekering volgens de wettelijk geldende standaard
• aanvullende WA-verzekering van € 7,5 miljoen als de lokale dekking onvoldoende is
• terugbetaling van schade aan glas, banden, bodem (incl. oliecarter en koppeling) en dak van de huurauto.
• vergoeding van de sleepkosten bij een ongeval
• vergoeding van de kosten voor het verlies en beschadiging van de autosleutel en/of -papieren
• luchthavenbelastingen
• terugbetaling dossierkosten van schadeafhandeling
• een eerlijke vol-vol tankregeling
• gratis wijzigen van de reservering (op basis van beschikbaarheid)
• een 24/7 Nederlandstalig noodnummer
• 14 dagen bedenktijd (tenzij de huurperiode binnen die 14 dagen ingaat).

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

KLM: "Jet Airways is een droompartner"

Volgende bericht

Zeetours op studiereis aan boord van de Carnival Horizon

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.