TUI heeft haar wagenpark uitgebreid: vanaf nu prijkt de naam van de marktleider op de bagagetrolleys die op Schiphol gratis beschikbaar zijn voor reizigers. Op de achterkant van de 7.000 bagagetrolleys springt direct de bekende smile in het oog, de voorkant wordt gesierd door inspirerende bestemmingsbeelden uit het brede vakantie-aanbod van TUI.

Reizigers die vanaf Schiphol onderweg zijn naar een zonvakantie, wintersportvakantie of een city-trip, ontdekken op de luchthaven al wat TUI met je doet. De fraaie beelden van must see vakantiebestemmingen brengen de reiziger direct in de juiste vakantiestemming en inspireren voor een volgende vakantie. TUI, de grootste vakantie-aanbieder van Nederland en samenwerkingspartner van Schiphol Media, vergroot hiermee ook haar zichtbaarheid op de luchthaven. Schiphol Media exploiteert de bagagetrolleys en alle andere reclamemogelijkheden op Schiphol, zowel in de vertrek- en aankomsthallen als op het wegennet rond de luchthaven.