Amadeus kondigt vandaag een meerjarige verlenging en uitbreiding aan van een langdurig zakelijke overeenkomst met Carlson Wagonlit Travel (CWT) om de nieuwste innovatieve technologie te bieden. Als onderdeel van deze overeenkomst hebben CWT-reisconsulenten over de hele wereld toegang tot het Amadeus Travel Platform en de nieuwste technologie, waaronder Amadeus Selling Platform Connect.

“We zijn verheugd dat we onze zakelijke samenwerking met Amadeus kunnen versterken als onderdeel van onze CWT 3.0-strategie”, zo laat Vince Chirico (SVP Global Network & Technology Partners, CWT) weten. “Werken met Amadeus zal onze operationele infrastructuur helpen te vereenvoudigen, gezamenlijke innovatie mogelijk te maken en onze aanhoudende wereldwijde groei te versnellen.”

Een belangrijk onderdeel van CWT’s strategie, aangeduid als ‘CWT 3.0-strategie’, is het stroomlijnen van de platforms en processen om efficiënter te zijn en uiteindelijk betere reizigerservaringen te bieden. Rajiv Rajian (EVP van zakenreizen, reiskanalen, Amadeus): “Reizigers zoeken tegenwoordig naar consistentie, transparantie en keuze, en de juiste technologie is de sleutel om aan deze behoeften te voldoen.” CWT is onlangs toegetreden tot het NDC-X-programma van Amadeus en zal met Amadeus samenwerken om reisverkopers en luchtvaartmaatschappijen te verbinden met behulp van de IATA NDC-standaard, zo laat het weten.