Flying Dutchman, het magazine van KLM voor frequente reizigers van Air France KLM woonachtig in Nederland die deelnemen aan het Flying Blue- en BlueBiz-programma en voor corporate klanten, heeft een volledige restyling ondergaan.

“Wie relevant wil blijven, moet vernieuwen. Daarom zijn we altijd bezig met innovatie en het verbeteren van onze producten en diensten, en kreeg ook Flying Dutchman een make-over”, zo laat Harm Kreulen (Directeur KLM Nederland) weten in zijn voorwoord in de wintereditie van het magazine dat onlangs is verschenen.

“Een modern jasje, een nieuw formaat en een look & feel die past in deze tijd. Een hectische tijd waarin wij het belangrijk vinden dat onze trouwe klanten, naast alle digitale communicatie, ook iets tastbaars van KLM in handen krijgen”, aldus Kreulen. “Een exclusief cadeau waarmee u zich even terug kunt trekken uit het drukke leven van alledag. Even wegdromen bij de mooie reisverhalen over KLM-bestemmingen of geïnspireerd raken door verrassende achtergrondartikelen en interviews.”

Vanaf nu zijn in ieder nummer van Flying Dutchman uitgebreide city guides terug te vinden. Daarin worden niet alleen niet-te-missen hotspots op mooie bestemmingen gedeeld, maar worden ook tips gegeven met betrekking tot handige zakelijke adressen of leuke activiteiten om te doen met kinderen. In de nieuwste editie is bijvoorbeeld alles over Milaan te vinden. Ook de ‘KLM for you’-pagina’s zijn vernieuwd met nóg meer nieuws en weetjes over KLM, Flying Blue en de KLM-partners. Tot slot deelt KLM-personeel vanaf nu hun favoriete plekken op de nationale luchthaven in de nieuwe rubriek ‘Op Schiphol’. Flying Dutchman verschijnt vier keer per jaar. Bekijk hier de nieuwste editie.