Nieuws

Retail profiteert van onoverzichtelijkheid online reisaanbod

“Het gaat goed in de reisretail”, aldus Leo van der Hoeven (ITAC). “Klanten lopen de reisbureaus weer binnen en dan met name heel veel jongeren. Dat hoor ik van heel veel collega’s. Velen worden gestuurd door hun ouders, omdat die zekerheid willen voor hun kinderen.”

Veel van de reisbureaubezoekers laten volgens Van der Hoeven weten eerst op internet te hebben gekeken. “Dat zeggen ze haast als een verontschuldiging. Ze zien door de bomen het bos niet meer op internet. Wat mij betreft worden er veel meer reizen op internet gezet. Alle partijen zet alles erop en wij hebben onze handen vol met de verwerking van aanvragen van onze klanten.

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

37% van de Nederlanders boekt huurauto pas ter plekke

Volgende bericht

Travel Impressions is op zoek naar 'travel impressions'

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.