Nieuws

“Culturen van Sunweb en Corendon behouden”

“Als toekomstig eigenaar streven we ernaar om de culturen van beide bedrijven te behouden en om een geweldig plek te creëren om te werken”, dat laat Per Agebäck (Triton) weten op de vandaag aangekondigde overname van Corendon door Triton via de Sunweb Group.

“De combinatie creëert ook een sterk platform voor nieuwe investeringen, innovatie en verdere digitalisering. Zo gaan we de verwachtingen van toekomstige vakantiegangers overtreffen”, aldus Agebäck.

Volgens Agebäck heeft Corendon bewezen dat haar positie en businessmodel in een veranderende markt succesvol en veerkrachtig is. “Het ondernemende DNA en de gedeelde missie van Corendon en Sunweb om de best mogelijke vakantie aan de klant te bieden, zal ervoor zorgen dat we verder kunnen uitbreiden in de Europese reismarkt.”

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Van der Heijden: "Fusie van Corendon en Sunweb voelt aan als een natuurlijke en logische stap"

Volgende bericht

Uslu (Corendon): "Vuist maken tegen TUI en Thomas Cook"

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.