Nieuws

Video – “De klant vraagt niet naar duurzaamheid aan de balie”

Deel dit artikel

“Ik heb tot nu toe één klant gehad die naar duurzaamheid heeft gevraagd. De klant vraagt niet zelf naar duurzaamheid. Wij zijn er wel actief mee, want we sturen elke klant na het maken van een boeking een link van GreenSeat waarmee de klant zijn/haar eigen vlucht kan compenseren”, zo laat Mariëlle Henzen (TravelTeam Oss) in gesprek met Travelpro weten tijdens het ANVR-Congres.

https://www.facebook.com/travelpronl/videos/3051945204952104

 


Deel dit artikel
Vorige bericht

Video – “Niks staat het boeken van autohuur in de weg”

Volgende bericht

Mandy van Tetering, nummer 1 in Smile Society Top 100

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.