GOfun breidt het aanbod uit naar Caribisch Nederland. Na jaren van succes op de populairste feestbestemmingen in Europa, biedt de organisatie nu voor het eerst een volledig verzorgd arrangement aan naar Curaçao, in combinatie met het iconische Fuikdag-evenement.

Met deze stap speelt GOfun in op de veranderende reiswensen van jongeren en jongvolwassenen, waarbij verre bestemmingen steeds vaker op de wensenlijst staan.

Roy van Breugel, Campagne Manager van GOfun: “Jongeren willen steeds vaker verder weg – en het liefst helemaal verzorgd. Curaçao is daar een fantastische bestemming voor. De samenwerking met ons moederbedrijf Corendon, dat rechtstreeks naar Curaçao vliegt en accommodatie biedt, maakt deze reis toegankelijk en aantrekkelijk voor onze doelgroep.” De reis naar Curaçao richt zich niet alleen op de traditionele doelgroep van jongeren tot 22 jaar, maar op jongvolwassenen van 18 tot 30 jaar die op zoek zijn naar avontuurlijke en onvergetelijke ervaringen.

Van Breugel vervolgt: “We hebben de afgelopen maanden ook nieuwe partnerships gesloten om deze reis naar Curaçao mogelijk te maken. We willen hiermee laten zien dat we ons aanbod blijven vernieuwen en uitbreiden.”