Nieuws

Hertz eerste niet-luchtvaartmaatschappij partner van SkyTeam

Hertz Global Holdings heeft aangekondigd dat The Hertz Corporation als eerste niet-luchtvaartmaatschappij partner wordt van luchtvaartallianties SkyTeam. Per 16 oktober 2018 kunnen Frequent Flyers van alle twintig aangesloten luchtvaartmaatschappijen bij SkyTeam genieten van verschillende autohuurvoordelen, terwijl ze Frequent Flyer Miles verdienen als ze een auto huren bij Hertz.

SkyTeam is de eerste luchtvaartalliantie die haar Frequent Flyers toegang geeft tot autohuurvoordelen, plus de mogelijkheid om Miles te verdienen bij het huren van een voertuig. Passagiers die deelnemen aan de Frequent Flyer-programma’s van luchtvaartmaatschappijen die aangesloten zijn bij SkyTeam, ontvangen een speciale code voor hun reserveringen bij Hertz. Hertz dekt het wereldwijde netwerk van SkyTeam van 1.072 bestemmingen, met meer dan 10.000 verhuurlocaties over de hele wereld. Reserveringen kunnen online, telefonisch of via de Hertz-app worden gemaakt.

Vincent Gillet, Vice President Marketing, Hertz International, zegt: “Wij bij Hertz zijn vereerd om autohuurvoordelen te bieden aan de 730 miljoen klanten die jaarlijks reizen met de leden van SkyTeam, een wereldwijd toonaangevende luchtvaartalliantie. Hertz werkt al met meer dan de helft van de partnerluchtvaartmaatschappijen van SkyTeam, dus het was een progressieve stap voor ons om onze relatie uit te breiden naar de volledige alliantie. Als trotse partner van SkyTeam kijken we uit naar een naadloze reiservaring voor onze gezamenlijke klanten.”

Mauro Oretti, SkyTeam’s Vice President Sales & Marketing, voegt hieraan toe: “Miljoenen SkyTeam-klanten huren auto’s thuis of onderweg en we zijn verheugd onze Frequent Flyer-voordelen te versterken door onze samenwerking met Hertz, een van de meest toonaangevende autoverhuurmerken ter wereld. Ons doel bij SkyTeam is om de beste deur-tot-deur reiservaring aan onze klanten te bieden. Het uitbreiden van loyaliteitsvoordelen buiten de luchthaven is een natuurlijke stap, omdat we zo waarde blijven toevoegen aan het dagelijkse reisleven van onze klanten.”

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

KLM: overeenkomsten met Xiamen Airlines en Ctrip.com

Volgende bericht

Sunsail: veel vraag naar zeilvakanties in Middellandse Zeegebied

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.