Nieuws

Loyaliteitsprogramma ‘Miles Attack’ gelanceerd in Nederland

Miles Attack, het multi-partner loyaliteitsprogramma voor reisagenten, is gelanceerd in Nederland. Met ruim 30.000 deelnemende reisagenten in zes Europese landen is Miles Attack er nu ook voor de Nederlandse reisagent. Miles Attack behoort tot de GEKKO Group, onderdeel van Accor Hotels, en start in Nederland met de partners Teldar Travel en Costa Daurada.

Op Miles Attack komen reisagenten en toeristische spelers samen; reisagenten verdienen MILES op boekingen van Miles Attack partners en daarnaast door deel te nemen aan acties die Miles Attack samen met haar partners opzet zoals quizzen, e-learnings, boosters en enquêtes. De MILES kunnen worden uitgegeven in de geïntegreerde en uitgebreide webshop met meer dan 1.000 cadeaus en waardebonnen.

“We zijn erg trots op het enthousiasme van reisagenten in Frankrijk en de grote tevredenheid van onze partners sinds de lancering in 2011. Hierdoor hebben we besloten om ons innovatieve programma ook te introduceren in België, Spanje, Portugal, Luxemburg en Nederland en daarmee nog meer reisagenten en partners van deze voordelen te laten profiteren”, zo laat Elodie Noriant (Sales & Development Director Europe) van Miles Attack weten.

Onder de partners in de overige Miles Attack landen bevinden zich onder meer Air Europa, Teldar Travel, Corsair, Hertz, TUI Group en vele verkeersbureaus over de hele wereld.
Miles Attack Nederland lanceert het platform met de Partners Teldar Travel en Costa Daurada. Bij Teldar Travel boekingen ontvangt de reisagent 50% van de boekingswaarde in MILES. Dit geldt voor alle boekingen, het hele jaar door en zonder limiet.

Miles Attack en Costa Daurada werken het komende jaar samen om de bestemming te promoten en de kennis onder reisagenten te vergroten. De eerste activiteit start op 10 april, een Quiz waarbij 500 MILES verdiend kunnen worden. Om toegang tot Miles Attack te krijgen, boekingen te registreren en deel te nemen aan alle acties die partners lanceren, moeten reisagenten bij het programma zijn aangemeld. Aanmelden kan via milesattack.com/nl. Miles Attack geeft de eerste 1000 MILES cadeau. Miles Attack wordt in Nederland vertegenwoordigd door Sandra van der Wal. Sandra is samen met Marieke Jansen en Sanne Broug, beide werkzaam voor Teldar Travel, werkzaam voor ITSC.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Air Transat introduceert ‘Stopover’ optie

Volgende bericht

Silverjet Vakanties zoekt een Luxury Travel Consultant - Fulltime

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.