Nieuws

Nieuw retailmerk: Sambasso lanceert Verzekergemak.nl

Sambasso heeft het retailmerk Verzekergemak.nl gelanceerd. Ondanks het grote aanbod bestaande verzekeraars is Bert Wildeman (Algemeen Directeur Sambasso) ervan overtuigd dat Verzekergemak.nl gretig aftrek zal vinden. “Het aanbod is minstens zo goed en het is veel goedkoper dan de traditionele verzekeraars. Soms zelfs de helft goedkoper.”

Het nieuwe retailmerk is in samenwerking met InsuTrust opgezet. De verzekeringen worden uiteindelijk ondergebracht bij AXA Verzekeringen in Brussel. Wildeman: “Veel consumenten vinden een verzekering veel te duur en daarom gaan we met Verzekergemak.nl met veel lagere premies werken dan de bestaande partijen doen. Op de website is duidelijk in het dekkingsoverzicht te vinden wat er wel en niet wordt verzekerd.”

Net als bij andere retailmerken van Sambasso is het bij Verzekergemak.nl mogelijk om een automatische mail te versturen naar klanten die nog geen verzekering hebben afgesloten. Wildeman: “Dat is echt van toegevoegde waarde. Met Verzekergemak.nl doen we precies wat we willen doen en uitstralen richting de retail, namelijk eenvoudig een kwalitatief goede en goedkope verzekering aanbieden waarbij we ook altijd inspelen op nieuwe wetgeving met betrekking tot het aanbieden van verzekeringen.” Een verzekering is via Verzekergemak.nl al in twee stappen af te sluiten.

Of de consument nu op het reisbureau boekt of via de website, de boeking gaat altijd naar de (zelfstandig) reisagent waar de consument voor kiest. Wildeman: “Wij willen ook op het gebied van verzekeringen de retail een eigen merk geven. Het zal absoluut niet gebeuren dat Verzekergemak.nl (opeens) overgaat op alleen de directe verkoop. Dat is juist één van de redenen dat we met Sambasso zijn begonnen. In het verleden zijn er vaak genoeg partijen geweest waarvan de retail een merk groot heeft gemaakt, waarop er werd besloten om te stoppen met de verkoop via de (zelfstandige) reisagent.”

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Disney Stars Reporters in actie tijdens gloednieuw seizoen The Lion King & Jungle Festival

Volgende bericht

Lees TravelPro 28 van 12 juli 2019 online

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.