De digitale dienstverlening van P&O Ferries wordt deze zomer uitgebreid met een app die reizigers controle geeft over elk aspect van de reis, waardoor papieren tickets vanaf heden overbodig zijn en zij continu up-to-date worden gehouden over alle details rondom hun reis.
Met de app kunnen reizigers tickets downloaden, actuele vertrektijden bekijken en inspiratie opdoen voor bestemmingen en entertainment aan boord checken. De app is geschikt voor smartphones en tablets die gebruik maken van Android en/of iOS en is te downloaden in de App Store. De app wordt uitgerold over de gehele vloot van passagiersschepen, van de Noordzee tot het Engelse kanaal. Concreet betekent dit voor klanten dat .
Interactieve gids aan boord
De app is een interactieve gids aan boord, waardoor de reizigers vroegtijdig op de hoogte worden gehouden van aanbiedingen aan boord in bars, restaurants en winkels. De reizigers kunnen de app ook gebruiken om vooraf valuta te bestellen en bij aankomst aan boord op te halen. Gebruikers genieten op deze manier van gereduceerde tarieven, zonder toeslag. Sarah Rosier, head of Sales & Marketing bij P&O Ferries: “Met de nieuwe app maken we de reis nog eenvoudiger én leuker. We bieden hen de gelegenheid om het beste uit de reis te halen want de ervaring van reizigers staat bij voor ons voorop.”