Nieuws

P&O Ferries: papieren tickets overbodig door app

De digitale dienstverlening van P&O Ferries wordt deze zomer uitgebreid met een app die reizigers controle geeft over elk aspect van de reis, waardoor papieren tickets vanaf heden overbodig zijn en zij continu up-to-date worden gehouden over alle details rondom hun reis.

Met de app kunnen reizigers tickets downloaden, actuele vertrektijden bekijken en inspiratie opdoen voor bestemmingen en entertainment aan boord checken. De app is geschikt voor smartphones en tablets die gebruik maken van Android en/of iOS en is te downloaden in de App Store. De app wordt uitgerold over de gehele vloot van passagiersschepen, van de Noordzee tot het Engelse kanaal. Concreet betekent dit voor klanten dat .

Interactieve gids aan boord
De app is een interactieve gids aan boord, waardoor de reizigers vroegtijdig op de hoogte worden gehouden van aanbiedingen aan boord in bars, restaurants en winkels. De reizigers kunnen de app ook gebruiken om vooraf valuta te bestellen en bij aankomst aan boord op te halen. Gebruikers genieten op deze manier van gereduceerde tarieven, zonder toeslag. Sarah Rosier, head of Sales & Marketing bij P&O Ferries: “Met de nieuwe app maken we de reis nog eenvoudiger én leuker. We bieden hen de gelegenheid om het beste uit de reis te halen want de ervaring van reizigers staat bij voor ons voorop.”

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Historisch Convair vliegtuig neergestort in Zuid-Afrika

Volgende bericht

34% van de hotelkamers weer beschikbaar op St. Maarten

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.