Fly to the West biedt reisagenten de mogelijkheid om in haar stand op het Amerika paviljoen te staan tijdens de consumentendagen (16-19 januari) van de Vakantiebeurs 2020. “De leads zijn voor de reisagenten”, zo laten Paul Backer (eigenaar) en Diana Kranz (Sales & Marketingmanager) weten.

Fly to the West (specialist in reizen op maat naar de Verenigde Staten en Canada) is een early adopter van Sambasso, het retail platform met merken die zich voor de volle 100% toewijden aan de verkoop via de (zelfstandige) reisagent. “Met een dag op de Vakantiebeurs, waar in 2019 ruim 103.000 bezoekers op afkwamen, kan je als reisagent je klantenkring en zul je veel klantcontacten hebben.” Bert Wildeman (directeur Sambasso) vindt het een geweldig initiatief: “Middels deze actie laat Fly to the West zien dat zij het idee waar Sambasso voor staat (100% commitment richting de retail) omarmen.”

Waarom?
Op de vraag waarom reisagenten een hele dag achter de stand zouden gaan staan laat Backer weten: “Een retailmerk als Fly to the West is gemaakt voor consumenten die graag persoonlijk contact hebben met een reisadviseur en ons product leent zich er ook voor om te worden toegelicht.” Backer en Diana Kranz hebben beiden de nodige beurs-ervaring. “Je zal aan de bak moeten, maar een echte reisagent die wil dat wel en is zich er ook van bewust dat het hem of haar wel degelijk iets kan opleveren. Bij een aanvraag tijdens de beurs, sturen we nog dezelfde dag een offerte door. Daarnaast mag je ook je eigen reisbureau/naam profileren en gebruiken. Het is een unieke kans om achter een stand te staan. Ik zou die kans niet laten schieten”, aldus Kranz.

Inschrijven
Inschrijven kan tot 4 oktober door een mail te sturen naar diana.kranz@flytothewest.nl inclusief motivatie om achter de Fly to the West stand te staan. Er zal een verkooptraining worden gegeven waarbij Paul Backer, met twintig jaar verkoopervaring op beurzen, ook aanwezig zal zijn.