“Tot onze grote spijt kunnen je wij dit met de huidige ontwikkelingen rondom het COVID-19 virus niet langer garanderen. Om deze reden hebben we besloten om (op dit moment) alle vertrekken tot en met 31 mei niet door te laten gaan”, aldus de reisorganisatie.
“Op dit moment is onze eerste prioriteit om alle klanten, die nog onderweg zijn, zo snel mogelijk en op veilige wijze weer thuis te brengen. Achter de schermen werken onze medewerkers daarom deze weken in verschillende teams het klokje rond. We houden steeds nauw contact met onze lokale vertegenwoordigers, onze reisbegeleiders, de lokale autoriteiten en het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Soms worden we daarbij door de gebeurtenissen ingehaald en moeten de reeds gemaakte evacuatieplannen bijstellen. Daarnaast stemmen we ons beleid af met onze collega reisorganisaties en met de ANVR.”
FAQ
“Ook nemen onze reisadviseurs op dit moment zoveel mogelijk persoonlijk contact op met onze klanten, die een reis hebben geboekt, die binnenkort zou vertrekken. Zij doen dit op volgorde van de vertrekdata van de reizen. Wij begrijpen dat je graag wilt weten wat dit voor jouw situatie betekent en we doen er dan ook alles aan om alle reizigers zo goed en zo snel mogelijk te informeren. Door deze extreme situatie gaat dit momenteel soms net iets minder snel dan je van ons gewend bent. We vragen hiervoor je begrip. Ons team in Amsterdam en onze reisbegeleiders ter plaatse doen al het mogelijke en soms zelfs het onmogelijke om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wil je meer informatie en/of heb je nog specifieke vragen, dan verwijzen we je door naar het overzicht van veel gestelde vragen. Daar vind je antwoord op veel van je vragen.”
Eén reactie