NieuwsThomas Cook

SGR: dit moet je weten over Neckermann/Thomas Cook faillissement

Deel dit artikel

Naar aanleiding van de situatie rondom Thomas Cook en reizen die geboekt zijn bij Neckermann deelt de SGR de volgende informatie voor consumenten.

“SGR beschikt niet over uw gegevens en heeft geen informatie over uw boeking. De website van SGR wordt continue van actuele informatie voorzien. Voor vragen kunt u terecht bij de customer service van Thomas Cook via telefoonnummer 023 513 5353.”

Expedia
“Heeft u zelf direct via Neckermann.nl een Neckermann reis geboekt (dus zonder tussenkomst van een reisbureau of reisagent)? Neckermann werkt samen met Expedia. Als uw reis bij Expedia is geboekt, dan zult u geen problemen ondervinden en gaat uw geboekte reis gewoon door. Op uw boekingsbevestiging/reisbescheiden kunt u zien of u een reis bij Expedia heeft geboekt. Voor vragen kunt u contact opnemen met Expedia”

Reisbureau 
“Heeft u via een reisagent of reisbureau een Thomas Cook reis geboekt? Neem dan contact op met uw reisbureau of reisagent. Zij helpen u verder. Deze gegevens zijn te vinden op uw boekingsbevestiging/reisbescheiden. SGR zal eerst de reizigers die al op bestemming zijn helpen.”

Author


Deel dit artikel
Vorige bericht

Faillissement Cook: om 11.00 uur verder informatie over gevolgen voor Nederland

Volgende bericht

Oostdam (ANVR): “Onduidelijkheid over faillissement richting consument niet goed”

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.