Nieuws

Thomas Cook introduceert Tikkie voor klanten op Schiphol

“Stuur je een Tikkie?” Dit is tegenwoordig een veelgestelde vraag na het voorschieten van een geldbedrag binnen het particuliere betalingscircuit. Sinds kort is Tikkie ook voor de zakelijke markt beschikbaar en Thomas Cook maakt hier vanaf december 2018 gebruik van aan hun balie op Schiphol.

Tikkie is bij privégebruikers een veelgebruikte betaalmethode en telt inmiddels vijf miljoen gebruikers binnen Nederland. ABN AMRO heeft nu ook Tikkie For Business geïntroduceerd, waarmee de populaire betalingsmethode ook beschikbaar is voor zakelijke doeleinden. Hiermee wordt het betalingsproces geoptimaliseerd. Indien de klant een (last minute) reis boekt bij Thomas Cook of een andere betaling dient te voldoen, ontvangt men via de e-mail of op zijn mobiele nummer een link om de betaling direct te kunnen afronden. Deze betalingsmethode is een aanvulling op pin, creditcards en accept e-mail.

“De introductie van Tikkie betekent voor de klant een snelle, veilige en efficiënte manier om de betaling af te ronden en de boeking bij Thomas Cook onder te brengen”, vertelt Patricia Gouwerok, verantwoordelijk voor de Thomas Cook Luchthavenbalie, “We zien zelfs dat de betaling direct of binnen een uur wordt voldaan”.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Dinsdag vluchtuitval verwacht door sneeuw

Volgende bericht

Festival van Piraten en Prinsessen terug in Disneyland Paris

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.