Thomas Cook Nederland kan terugkijken op een geslaagd Retail Event waar onder meer Gambia werd onthuld als nieuwe winterzonbestemming en Reisbureauinfo 2.0 werd aangekondigd. Er kwamen ruim 100 reisagenten af op het event dat plaatsvond op het hoofdkantoor van de touroperator in Hoofddorp, waar de eigen producten en die van partners centraal stonden tijdens de ‘Escape Game Event’.

“Er worden hier met heel veel passie en heel veel enthousiasme vakanties gemaakt, absoluut vakanties met een hart. Ik vind het ontzettend mooi van onze directie is dat zij direct enthousiast waren bij het idee om dit Retail Event te organiseren. Wij stellen hiermee ons huis open aan de mensen die ons het meest dierbaar zijn, die onze vakanties verkopen met hart en ziel, waarvoor heel veel dank”, aldus Rutgher Verstrepen (Commercial Owner Sales Thomas Cook Nederland), die dit voorjaar de overstap maakte van TUI naar Thomas Cook.

Lees verder onder de video.

Daniëlle Lamboo (Sales IT Business Partner Thomas Cook Nederland) kondigde de 2.0-versie aan van Reisbureauinfo, waarvoor de touroperator vraagt om een online enquete in te vullen om het systeem op die manier nog beter aan te kunnen passen naar de wensen van de reisagent. Het team van Small Planet Airlines had goed nieuws te melden wat betreft de mogelijkheid om online in te checken en stoelen te reserveren. “Die mogelijkheid is er sinds vorige week en kan binnenkort ook wanneer er heen wordt gevlogen met Transavia en terug met Small Planet Airlines”, aldus Jan Limbach (Head of Marketing & Customer Experience).

Naast de hoofdsponsor IBEROSTAR waren de verkeersbureaus van Griekenland en Cyprus, Paloma Hotels, Mövenpick, THB hotels, Bahia Principe, Small Planet Airlines, Red Sea Hotels, beCordial, Sunrise Resorts & Cruises en Seaside Hotels en DoubleTree by Hilton aanwezig als partners, naast de eigen Thomas Cook Hotels & Resorts. Marco Beentjes (The Travel Club) ging naar huis met de hoofdprijs, een verblijf van zes dagen in het nieuwste resort van IBEROSTAR op Mallorca.