NieuwsThomas Cook

Transavia: “Wij lijden absoluut schade”

“Wij lijden absoluut schade”, dat heeft Transavia laten weten aan De Telegraaf naar aanleiding van de situatie bij Thomas Cook. Volgens de luchtvaartmaatschappij worden alle vluchten gewoon volgens schema uitgevoerd.

Transavia wil gee.n aantallen noemen van het aantal stoelen dat is geannuleerd door de financiële problemen bij Thomas Cook Nederland B.V., maar verwacht dat de stoelen uiteindelijk alsnog worden verkocht. “Maar we hebben nog niet de zekerheid van reserveringen die we eerder wel hadden”

Gistermiddag heeft Transavia laten weten dat stoelen worden gedeblokkeerd en zo beschikbaar komen voor nieuwe (pakket)reizen. Een probleem tot nu toe was dat airlines nog contracten hadden met Thomas Cook Nederland. De vliegtuigstoelen konden daarom niet zomaar opnieuw voor de verkoop beschikbaar worden gesteld. De meeste vliegtuigstoelen van Thomas Cook waren gecontracteerd bij Transavia.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

2 Reacties

  1. Jacob
    26 september 2019 at 21:17

    Ben ik het absoluut niet mee eens,wij moesten een andere reis uitzoeken omdat transavia de tickets zelf geblokkeerd had

  2. H.Lenssen
    26 september 2019 at 20:45

    Net gebeld door vac.xperts,omboeken kost 1000eu meer dan de originele boeking,zelfde reis en hotel.aasgieren.

Vorige bericht

Audio - Thomas Cook de Q-musical: een beetje failliet…

Volgende bericht

ANVR: zet automatische incasso aan Thomas Cook stop

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.