De afgelopen weken stonden bij TUI in het teken van de Happy TUI Dinners, informele avonden zonder presentaties, maar wel met het idee om met elkaar in gesprek te gaan onder het genot van heerlijke gerechten. “We hebben een arsenaal aan TUI-collega’s meegebracht die aanschuiven, je bijpraten en al jouw vragen beantwoorden”, aldus Dimitri Joannides (Sales Manager TUI Nederland).
Van Amsterdam tot Roermond trok de reisorganisatie weer het land in om de reisprofessionals op te zoeken. Dimitri: “De afgelopen jaren hebben we niet het gewenste aantal échte contactmomenten kunnen realiseren, dus we vonden het nodig om juist nu in een informele setting met elkaar het gesprek aan te gaan. We hebben onlangs met de Courtesy Club een mooie reis gemaakt, waar we de directeuren/eigenaren van de reisbureaus al konden spreken. Uiteraard vinden we contact met de reisagenten minstens zo belangrijk en daar zijn deze avonden voor in het leven geroepen.”
Het afgelopen jaar is er goed geboekt en daarom is er bewust voor gekozen om geen presentaties te geven tijdens de avond. “In plaats dat we gaan vertellen welke producten we allemaal aanbieden is het belangrijker om de dialoog aan te gaan waar de reisprofessionals op dit moment tegenaan lopen bij boekingen. We zien dat er op dit moment, ondanks de inflatie, gewoon wordt geboekt. De reishonger is nog steeds heel groot. We verwachten wel dat de prijsstijging gaat doorzetten, dus het is verstandig om vroeg te boeken en niet te gokken op de last minute-markt.”
Lees meer in de december-editie van Travelpro.