Nieuws

TUI Magic Life gasten kunnen stemmen op hun favoriete gerechten via app

Deel dit artikel

Het all-inclusive clubmerk TUI Magic Life geeft haar gasten de mogelijkheid om via de app met slechts één klik te stemmen op hun favoriete gerechten waarmee ze een actieve rol spelen bij het bepalen van de samenstelling van het buffet in het hoofdrestaurant Magico. De gasten kunnen elke dag stemmen met behulp van de TUI Magic Life-app. De winnaars, de drie populairste gerechten, worden door de chef vers bereid.

“De nieuwe functie van onze app helpt ons om het culinaire aanbod van TUI Magic Life clubs nog beter af te stemmen op de voorkeuren van onze gasten”, aldus Andreas Pospiech (Managing Director TUI Magic Life). “Dankzij innovatieve technologie kunnen vakantiegangers betrokken worden bij het bepalen van de culinaire ervaring in de club. De technologie stelt onze koks ook in staat om nog meer te leren over de voorkeuren van onze gasten en om nieuwe gerechten te creëren die bij hen in de smaak vallen.”

Met behulp van de nieuwe ‘Magic Appetite’-functie kunnen de gasten elke dag tot 11.00 uur in het restaurant Magico op het avondetenbuffet stemmen. Ze kunnen kiezen uit totaal 46 gerechten. Elke dag worden de drie gerechten die de hoogste scores behalen, bereid voor het diner en geserveerd in het hoofdrestaurant. De gasten kunnen ook een keer per dag een ‘super like’ toekennen, inbegrepen in de telling met een factor tien. Wanneer een gerecht is geselecteerd, wordt de score teruggezet naar nul, terwijl alle andere gerechten hun scores behouden voor de volgende dag.

Naast het stemmen op geselecteerde gerechten biedt de TUI Magic Life-app de gasten ook extra voordelen: het stelt hen in staat om het dagelijkse programma van de club te bekijken, een tafel te reserveren in een van de specialiteitenrestaurants of hun opmerkingen of suggesties te plaatsen. Het geeft de gasten een overzicht van alle clubfaciliteiten in één oogopslag: van het restaurant via de bars, ontspannings- en sportzones tot aan de familiegebieden.

Klanten hechten volgens TUI steeds meer belang aan de mogelijkheid om hun vakantie te personaliseren. De optie om gerechten te kiezen voor het buffet is slechts een voorbeeld van nieuw, gepersonaliseerd aanbod dat beschikbaar is bij de hotelmerken en -concepten van TUI.


Deel dit artikel
Vorige bericht

Aandeel Thomas Cook stijgt 21,2%

Volgende bericht

Oh wat zijn we aardig

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.