CoronavirusNieuws

Ryanair: geen wijzigingskosten in april

“In de afgelopen week hebben de verspreiding van het coronavirus en de bijbehorende reisbeperkingen die zijn opgelegd door overheden, waarvan er vele zonder kennisgeving zijn opgelegd, een aanzienlijke en negatieve invloed gehad op de dienstregelingen van alle Ryanair Group Airlines.” Dat laat de luchtvaartmaatschappij weten in een statement waarin het ook laat weten geen wijzigingskosten in rekening te brengen in april.

Ryanair verwacht dat het resultaat van deze beperkingen de komende zeven tot tien dagen de basis zal vormen van het grootste deel van haar vliegtuigvloot in heel Europa. “Daarom willen we onze klanten zoveel mogelijk flexibiliteit bieden met betrekking tot hun geplande reisplannen. We bieden klanten meerdere opties.

  • Klanten kunnen hun vlucht nu kosteloos verplaatsen naar een toekomstige datum
  • De vergoeding voor de vluchtwijziging wordt volledig kwijtgescholden
  • Klanten hoeven alleen het verschil in tarief te betalen
  • Deze wijziging van de vluchtdatum is alleen van toepassing op de route die klanten al hebben geboekt
  • We raden klanten aan om niet te proberen naar een andere datum in april te veranderen”Ryanair verontschuldigt zich voor het eventuele ongemak veroorzaakt door deze ongekende crisis De veiligheid en het welzijn van onze mensen en klanten is onze belangrijkste prioriteit We werken nauw samen met de overheid en we zullen eventuele reisbeperkingen die worden opgelegd volgen.”

Biologische producten van hoge kwaliteit en van zowel Nederlandse als internationale merken: biosuperfoods.net

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

1 Comment

  1. Philippe Damman
    18 maart 2020 at 11:27

    waarom kunnen ze niet gewoon onze kosten terug betalen of een vouchez met het bedrag geven?

Vorige bericht

Van Eijk: "Met z'n allen kunnen we een standpunt maken"

Volgende bericht

Corendon repatrieert reizigers Canarische Eilanden

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.