De Telegraaf-lezersenquête heeft als Stelling van de Dag: ‘Reisbranche koste wat kost redden?’ De krant schrijft dat reisorganisaties in de problemen gaan komen nu toeristen hun vouchers willen inruilen voor cash. Moeten de bedrijven uit de brand worden geholpen om de consumenten tegemoet te komen, of toch maar failliet gaan?
Laat van je horen, doe mee! Vul massaal deze enquête in (voor vandaag 15.30 uur). De uitslag vind je terug op www.wuz.nl.
2 reacties
Wij runnen een kleine lokale reisorganisatie in Indonesie en richten ons op klanten uit Nederland en Belgie. Het toerisme staat ook hier sinds maart stil en het is nog onduidelijk wanneer er weer buitenlandse toeristen mogen en kunnen komen, kleine ondernemers worden financieel hard geraakt, enkele van onze vaste lokale partners zijn al failliet gegaan. Ook al zijn wij geen NL reisorganisatie volgen wij toch de richtlijnen van de NL garantiefondsen en werken wij ook met vouchers. Als wij alle geannuleerde reizen vanaf maart zouden moeten terugbetalen zouden wij dit ook niet redden. Gelukkig hebben we meeste van onze klanten hier begrip voor.
Groeten uit Java, Indonesie..