AdvertorialNieuwsSticky

Social messaging en chatbots geven de reiziger een excellente travel experience

-ADVERTORIAL-

Alleen met de perfecte mix tussen data, technologie en menselijke interactie houd je de always-on reiziger van vandaag tevreden. Bedrijven in de travel, hospitality & leisure business zijn daarom continu op zoek naar de juiste kanalen en technologie om over de hele customer journey waarde toe te voegen. Het bieden van persoonlijk contact via de voorkeurskanalen van de reiziger speelt hierin een belangrijke rol.

De wereld van klantenservice verandert voortdurend en door technologische ontwikkelingen groeien de verwachtingen van de veeleisende reiziger continu. Social Messaging slaat een brug tussen deze twee werelden. Via ‘s werelds populairste communicatiekanalen kunnen reizigers en organisaties 24/7 met elkaar in contact komen.

Verrijk de reiservaring met chatbots
Met behulp van chatbots kun je op elk moment volwaardige klantenservice bieden en tegelijkertijd de druk op de customer service agents verminderen. Met de juiste implementatie en training kunnen chatbots de gehele reiservaring verrijken: van, automatische notificaties voor de vertraging van vluchten tot suggesties voor excursies op de plaats van bestemming.

WhatsApp for Business
WhatsApp for Business biedt veel mogelijkheden aan organisaties in de wereld van travel, hospitality & leisure. Dit kanaal reikt verder dan het klassieke “Bedankt voor het boeken” en maakt continue conversaties mogelijk. Het implementeren van WhatsApp kan de druk op het customer service team laten afnemen, sales doen toenemen en irritaties wegnemen. 

Download de gratis Whitepaper
Lees hoe je de always-on reiziger maximaal tevreden houdt in de wereld van travel, hospitality & leisure. Deze exclusieve whitepaper geeft de customer service en de marketing professional een waardevolle inzage in de kansen van social messaging voor klantenservice en commerciële doeleinden binnen de reisbranche

Saysimple Whitepaper

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

New York ontvangt recordaantal Nederlandse toeristen

Volgende bericht

KLM introduceert nieuw social servicekanaal: LINE

Auteur

redactie

redactie