Nieuws

SGR helpt samen met TUI gedupeerde Travelbird-reizigers

De SGR gaat met meerdere reisorganisaties de gedupeerde Travelbird-reizigers helpen. Directeur SGR Erik Jan Reuver; “Op dit moment gaat al onze zorg uit naar het helpen van reizigers die in het buitenland op de bestemmingen zijn. Dit pakken wij samen met de reisbranche op. Onder andere TUI helpt ons hierbij, om de reizigers die op dit moment in het buitenland verblijven, te ondersteunen.”

Voor de reizen die nog moeten aanvangen, vindt er op dit moment overleg plaats met de bewindvoerder. Komende dagen worden alle gedupeerden proactief door het SGR geïnformeerd en worden ze geadviseerd om de website www.sgr.nl te volgen voor verdere nadere actuele informatie.

“Ook adviseren wij klanten dringend om geen betalingen meer aan TravelBird BV te doen voor nog niet aangevangen reizen, ook mede op uitdrukkelijk verzoek van de bewindvoerder”, laat Reuver weten.

TravelBird heeft vanochtend de verkoop van online reisaanbiedingen moeten stopzetten en surseance van betaling moeten aanvragen, na het uitblijven van nieuwe investeringen.

De TravelBird-klanten die nu op reis zijn en ter plaatse tegen problemen aanlopen, kunnen contact opnemen met TUI via 088-0885840 of travelbird@tui.nl.

Reageer met Facebook:

Reacties:

5 Reacties

  1. […] Zeker 40.000 toeristen zijn gedupeerd door de financiële problemen bij de reisorganisatie. De SGR is, samen met TUI, druk bezig om de gedupeerde vakantiegangers te […]

  2. i. daamen
    11 november 2018 at 12:59 — Beantwoorden

    graag de reis terug, ik heb 24 uur thuiszorg moeten regelen wat nu graag terug betaling

    mevr. daamen stedentrip milaan referentienummer n-21715545

  3. […] Zeker 40.000 toeristen zijn gedupeerd door de financiële problemen bij de reisorganisatie. De SGR is, samen met TUI, druk bezig om de gedupeerde vakantiegangers te […]

  4. […] 40.000 toeristen zijn gedupeerd door de financiële problemen bij TravelBird. De SGR is, samen met TUI, druk bezig om de gedupeerde vakantiegangers te helpen, zodat ze hun vakantie […]

  5. Anna Vervoort
    2 november 2018 at 18:35 — Beantwoorden

    Ik kreeg TravelBird reischeques voor mijn pensionering, van mijn collega’s en van mijn kinderen, voor 300€.
    Kan ik terugbetaling aanvragen?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Thomas Cook Nederland: 17 nieuwe eigen hotels

Volgende bericht

Nieuwe tarieven Schiphol stimuleren stillere en schonere vliegtuigen

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.