Om klanten op een ludieke manier te interesseren voor wintervakanties naar Scandinavië heeft Buro Scandinavia een nieuwe actie bedacht, waarbij een belangrijke rol is weggelegd voor reisbureaus.
Onlangs hebben alle reisbureaus van de touroperator twaalf ludieke ansichtkaarten ontvangen, die elk geheel in het teken staan van winters Scandinavië. De reisbureaus kunnen op hun beurt deze kaarten als ‘persoonlijke boodschap’ doorsturen naar geïnteresseerde klanten en hen op deze manier wijzen op het brede aanbod dat Buro Scandinavia deze winter heeft. Op de ansichtkaart wordt de klant uitgenodigd om naar het reisbureau te komen voor meer informatie over dit aanbod. In de nieuwe winterbrochure van Buro Scandinavia vind je overigens niet alleen info over de winterse arrangementen die zij bieden, maar ook over de directe chartervluchten vanuit Amsterdam.
Boeken stimuleren
Om het allemaal nóg aantrekkelijker te maken voor de reisagent en het aantal boekingen te stimuleren, worden er onder reisbureaus nog diverse reizen naar Fins Lapland verloot. De te winnen reis bestaat uit een week verblijf voor twee personen in Fins Lapland. Elk reisbureau dat een definitieve boeking maakt uit het nieuwe winterprogramma van Buro Scandinavia maakt kans op één van deze reizen. In de periode van 1 september 2010 tot 1 januari 2011 wordt iedere maand -dus in totaal viermaal- uit alle boekende reisbureaus een prijswinnaar getrokken. Meer informatie over de actie en de uiteindelijke bekendmaking van de winnaars is terug te vinden op www.buroscanbrit.nl/agent