Het Marokkaans verkeersbureau is in samenwerking met diverse touroperators de campagne ‘Marokko last minute’ gestart om de verkoop naar Marokko te stimuleren. Centraal in de campagne staat de website van de ‘Kenners van Marokko’. Op de site kennersvanmarokko.org staat een overzicht van de aanbiedingen van de touroperators en Marokkaanse hoteliers en wordt voornamelijk verwezen naar de reisagenten van Kenners van Marokko.
De promotie van de website van Kenners van Marokko naar het publiek wordt gewaarborgd door een campagne op het internet, op displays en op de radio (te beluisteren op radio 2, Radio 3FM, Skyradio, Radio Veronica, 100% NL). Deze publiciteitscampagne biedt de agenten, de Kenners van Marokko, de kans op nieuwe klanten die bij hun reisbureau aankloppen.
De stranden van Marokko op Facebook
Het Marokkaans verkeersbureau nodigt daarnaast iedereen uit om deel te nemen aan het virtuele spel van het type “Op zoek naar Charly” dat het Nationaal Marokkaans Verkeersbureau voor deze gelegenheid heeft gemaakt op Facebook. Ga snel naar de groep “Find me on the beach”, verberg je foto op het virtuele strand en nodig je vrienden uit om je te zoeken. Je loopt het risico om één van de uitgeloofde trips naar Marokko voor twee personen te winnen…