Reis met je Hart, opgericht door Mila Wit-Emonds, heeft Tessa aan de Stegge (directeur van influencing bureau Cherry LAB) aangesteld als ambassadeur. Het is haar doel om de stichting onder landelijke aandacht te brengen en ze start samen met Kim Visser (PR-adviseur) de campagne ‘Vakantietijd, maar niet voor iedereen’.

Aan de Stegge: “Vakantie is een essentieel ingrediënt voor levensgeluk, het is triest dat dit volgens Thuisblijvers-peiling van I&O voor één op de zes Nederlanders niet is weggelegd. Ik geloof dat Mila en haar team daar op de juiste manier verandering in brengen door (reis)organisaties en particulieren hun geluk te laten delen. Ikzelf en mijn team van Cherry LAB willen daarom vanuit ons vakgebied bijdragen aan deze vorm van sociaal ondernemen. Ik hoop dat publiciteit voor Reis met je Hart bijdraagt aan nog meer bijdragen van zowel de branche als particulieren.”

Reis met je Hart bestaat sinds oktober 2015 en wordt omarmd door de tien grootste reisorganisaties – waaronder TUI, Sunweb, Thomas Cook en FOX Verre Reizen – maar ook Thuisbezorgd.nl, Connexxion en de Europeesche Verzekeringen. Aan de Stegge voegt zich als ambassadeur bij Jitkse Roos die haar creatieve en commerciële ervaring inzet om Reis met je Hart onder de aandacht te brengen in het bedrijfsleven.