Met de nieuwste zomercollectie en een bijbehorende campagne (met onder meer diverse posters in de reisbureaus en voor klanten een heuse APK-keuring op hun reis- en annuleringsverzekering) richt Toerkoop zich deze week op de paar miljoen Nederlanders die in de eerste paar maanden van het jaar hun zomervakantie boeken. Via radiocommercials, een bannercampagne, het Toerkoop-inspiratiemagazine ‘ Fijne Vakantie’, promotiemateriaal in de reisbureaus en de website wordt de collectie bij consumenten onder de aandacht gebracht. Zo is onder meer de kleur azuurblauw niet weg te denken uit het straatbeeld en zijn ook Oosterse invloeden helemaal terug in de collectie. Daarnaast wordt ‘ Glamping’ (kamperen met stijl) geïntroduceerd. De actie met de zomercollectie loopt tot 13 februari 2011. Tijdens de actieperiode gelden diverse introductie- en vroegboekkortingen. Daarnaast kunnen consumenten tijdens de actieperiode bij Toerkoop een APK-keuring op hun reis- of annuleringsverzekering laten uitvoeren. ‘Met onze uitgebreide collectie en ons persoonlijk reisadvies hopen wij ook deze zomer weer veel consumenten de vakantie van hun leven te bezorgen. Voor veel mensen is een stukje zekerheid toch belangrijk, als het om hun zomervakantie gaat. Deze zekerheid nemen wij graag voor onze rekening’, stelt Don Kaspers, directeur van Toerkoop, die voor het eerste kwartaal van 2011 een licht herstel in de boekingen en omzet verwacht, mede omdat nu al duidelijk is dat het consumentenvertrouwen licht groeit.