British Airways lanceert haar vernieuwde loyaliteitsprogramma On Business, dat kleine en middelgrote bedrijven helpt nog meer uit hun reisbudget te halen. Het nieuwe On Business combineert de loyaliteitsprogramma’s voor zakelijke reizen van British Airways, Iberia en American Airlines.

Klanten kunnen dankzij On Business nu bij alle drie maatschappijen punten voor het zelfde loyaliteitsprogramma verzamelen. Het verbeterde On Business programma beloont bedrijven nu met punten die gebaseerd zijn op uitgaven in plaats van op de afgelegde afstand of het aantal geboekte vluchten.

“Uit het onderzoek bleek dat de leden graag een loyaliteitsprogramma wilden dat vooral heel duidelijk en gemakkelijk te begrijpen is, maar hen ook helpt bij het beheer van hun reiskosten en hen beloont voor hun totale uitgaven. De veranderingen die we geïmplementeerd hebben, vervullen deze wensen. Een eenvoudige manier om punten te verzamelen op basis van uitgaven, directe besparingen in de vorm van kortingen en toegekende status categorieën om loyaliteit te belonen. We begrijpen de zeer specifieke behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Met het nieuwe On Business programma kunnen we hier nog beter rekening mee houden, premies verhogen en bedrijven helpen binnen het grote, gecombineerde netwerk van zowel British Airways, Iberia en American Airlines nog meer uit hun reisbudgetten te halen. Het splinternieuwe On Business programma zal trouwens ook beter voldoen aan de vliegbehoeften van deze dynamische en groeiende sector. Het is eenvoudig te begrijpen en gemakkelijk in gebruik. Ook verbetert het de wijze waarop bedrijven hun reiskosten beheren met de juiste beloning voor hun uitgaven”, zegt Katinka van Ekeren (British Airways Commercial Manager Benelux).