Amadeus Benelux kondigt vandaag de benoeming aan van Christine Van den Winckel als marketing director Amadeus Benelux per 1 juni. Christine zal vanuit het kantoor in Vilvoorde werken en rapporteren aan General Manager Luc Pannecoeck. Sara van de Pontseele is aangesteld als marketing manager business en Ana Dias e Seixas als marketing manager online & leisure travel.

Christine heeft een lange marketing carrière achter de rug. In 1989 begon ze bij Sabena Airlines op de advertising en promotions-afdeling. Daarna ging ze aan de slag bij BMI British Midland waar ze verschillende functies uitoefende van product- en sales manager tot uiteindelijk marketing manager Europa en country manager Benelux. Tussen 2010 en 2012 was Van den Winckel retail manager bij Thomas Cook Travel Shops en de laatste jaren was ze werkzaam bij het Zweedse conglomeraat Ikea, als deputy marketing manager. Na enkele jaren bij de meubelgigant keert ze nu dus opnieuw terug naar de reisindustrie.

Luc Pannecoeck is verheugd met de komst van Christine en voegt het volgende toe: “We zijn er zeker van dat de kennis, expertise en het enthousiasme van al onze medewerkers de verdere ontwikkeling van onze klanten zal ondersteunen. Onze focus blijft er op gericht om hen de beste producten en diensten te bieden en rekening te houden met hun specialisatie en specifieke eisen. Met het huidige team aangevuld met de komst van Christine zullen we daar ongetwijfeld nog beter in gaan slagen.”