Nieuws

Club Orange vanaf oktober op alle HAL-schepen

Het Club Orange-programma van Holland America Line is vanaf oktober 2019 beschikbaar op alle schepen van de vloot. Het nieuwste programma, momenteel beschikbaar op negen schepen, biedt gasten extra luxe en service met prioriteitstoegang, exclusieve voorzieningen en speciale evenementen.

De beschikbaarheid van Club Orange is per cruise gelimiteerd tot een beperkt aantal hutten en biedt onder andere hut upgrades binnen de geboekte categorie en een speciaal ‘Captain’s Choice’ evenement aan boord. Gasten in de Neptune en Pinnacle Suites ontvangen alle voordelen van Club Orange (behalve de suite upgrade en het speciale evenement) zonder extra kosten. Alle Club Orange-gasten hebben recht op extra privileges, waaronder privé eetgelegenheid, voorrang bij diverse services en een directe telefoonlijn met de conciërge. “Club Orange is al een grote favoriet aan boord. Het doet ons dan ook plezier dat we dit programma, met exclusieve services zoals prioriteitstoegang en privé eetgelegenheid, kunnen aanbieden op de gehele vloot, zodat nog meer gasten van de voordelen kunnen genieten”, aldus Orlando Ashford (President van Holland America Line). “Club Orange biedt exclusiviteit en onze gasten waarderen de manier waarop de extra’s van het programma hun cruise ervaring verrijken. Met de nieuw toegevoegde hut upgrade en het speciale evenement voor gasten die het programma hebben aangeschaft, is de toegevoegde waarde nog groter.”

Nieuwe Club Orange-voorzieningen
Gasten die het Club Orange-programma aanschaffen ontvangen een hut upgrade naar de best beschikbare hut binnen de geboekte categorie. De upgrade is op basis van beschikbaarheid op het moment van aanschaf van Club Orange. Een andere nieuwe toevoeging aan het programma is een uitnodiging voor een speciaal ‘Captain’s Choice’ evenement aan boord. Dit evenement, speciaal voor Club Orange-gasten, kan onder andere bestaan uit een rondleiding achter de schermen van het schip, exclusieve winkelmomenten aan boord of een kennismaking met muzikanten en artiesten aan boord onder het genot van een kopje koffie.

Prioriteitstoegang
Voordelen van het exclusieve Club Orange-programma zijn onder andere voorrang bij in- en ontscheping, voorrang bij het aan wal gaan met tenders en voorrang bij reserveringen voor specialiteitenrestaurants aan boord. Club Orange gasten hebben ook prioriteit bij de Guest Services & Shore Excursions balie en tevens een directe telefoonlijn met de conciërge.

Privé-eetgelegenheid
Op de meeste schepen is een deel van de Dining Room ingericht voor exclusief gebruik door Club Orange gasten tijdens ontbijt en diner. Op de Koningsdam en de Nieuw Statendam is elke dag een apart Club Orange restaurant beschikbaar voor ontbijt en diner. Dit restaurant biedt hetzelfde ontbijtmenu als het Pinnacle Grill restaurant en hetzelfde dinermenu als in de Dining Room. Op alle schepen worden dagelijks ook extra gerechten aangeboden, speciaal voor Club Orange gasten. Daarnaast kunnen Club Orange gasten genieten van de voordelen van een premium à la carte ontbijtmenu in de hut, een glas mousserende wijn bij het diner op de dag van inscheping, premium badjassen in de hut en een exclusieve Club Orange draagtas. De kosten voor het Club Orange programma bedragen €30 per persoon per dag op de Koningsdam en de Nieuw Statendam en €22 per persoon per dag op alle andere schepen. Kosten voor Club Orange gelden alleen voor de eerste en tweede passagier in de hut. Eventuele derde en vierde personen in dezelfde hut betalen geen extra kosten voor het programma. Club Orange kan alleen vooraf worden aangeschaft en is niet beschikbaar voor aanschaf aan boord.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

SGR-afspraken over de terugvlucht van Cook- en Neckermann-passagiers

Volgende bericht

Erik van der Waard bij KASSA over Thomas Cook

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."