Terwijl de aanwezige reisagenten volop genieten van verschillende tapas praat Dimitri Joannides van het Sales Team van TUI hen bij over de huidige ontwikkelingen op Cuba en de Dominicaanse Republiek
Terwijl de aanwezige reisagenten volop genieten van verschillende tapas praat Rutgher Verstrepen van TUI hen bij over de huidige ontwikkelingen op Cuba en de Dominicaanse Republiek

RIU Hotels & Resorts is deze week in samenwerking met TUI een serie Tapas&Training-avonden gestart. Het recent geopende restaurant ‘Que Pasa’ in het Brabantse Veldhoven vormde het ideale décor om een vijftigtal reisagenten, onder het genot van een hapje en een drankje, te informeren over de laatste nieuwtjes en verkooptips. “Het succes van de avond en de grote opkomst bewezen nog maar eens dat het nuttige goed met het aangename te combineren valt”, lacht Rutgher Verstrepen, Account Manager bij TUI. De avond stelde hem en de andere vertegenwoordigers van RIU en TUI in de gelegenheid verschillende ‘tools’ te bespreken om hun product nóg gemakkelijker te kunnen verkopen en de doelgroepen weer verder uit te breiden.

Christine Oey en Edwin Lohman bespraken onder meer de aankomende openingen van diverse nieuwe en gerenoveerde RIU hotels en zette nog eens op een rijtje wat het verschil tussen RIU Classic, Club en Palace nou ook al weer is. Heleen Vetten en Rutgher Verstrepen namen samen met de aanwezigen de bestemmingen Cuba en de Dominicaanse Republiek nog eens onder de loep.

Benieuwd welke nieuwtjes er verder nog besproken werden? Lees dan snel meer in de nieuwe editie van TravelPro.