De digitale offertes en roadbooks van EURAM zijn volgens Vincent Hekkert en Danielle Goedkoop ontzettend goed ontvangen door de branche. Hiermee kunnen consumenten via EURAM’s nieuwe platform Planisto online op een telefoon, tablet of computer hun reisvoorstel bekijken.

Planisto is gecreëerd voor reisprofessionals om de consument te betrekken bij de reiscreatie op een moderne manier. En dus meer bezig zijn met co-creaties. “EURAM is een b2b-bedrijf, we werken met veel plezier samen met reisbureaus en zelfstandige reisadviseurs, maar natuurlijk kijken we ook samen met de reisprofessionals naar wat de consument wil. Deze mensen maken uiteindelijk gebruik van onze producten. De consument ontwikkelt zich ook, hij wil tegenwoordig meer betrokken worden bij het proces. Het is hun vakantie. De consument van nu wil denken dat hij de reis zelf heeft samengesteld”, zegt Danielle Goedkoop (Business Development Manager) tegen TravelPro.

Vincent Hekkert (Business Development Director): “Voorheen dacht de reisprofessional te weten wat de consument wilde, de offerte werd gemaakt op basis van kennis en ervaring en de consument nam dit aan. Tegenwoordig is de consument veel beter ingelezen en op de hoogte. Wij denken dan ook dat je nog beter een mooie vakantie kan samenstellen als je als reisprofessional het aandurft om dit samen met de consument te doen. Co-creaties dus. Bij EURAM zien we dit als een missie voor 2019 en met onze technologie kunnen we de reisprofessional hiermee ook helpen.”

Meer lezen? Klik dan snel hier.