KLM kreeg vandaag de FlightStats Punctuality Award overhandigd voor de meest punctuele vliegtuigmaatschappij ter wereld. De prijs werd in ontvangst genomen door KLM-medewerkers Tino de Jong en Nadia Aarab. Beiden werken ze bij het KLM-bedrijfsonderdeel Ground Services, dat verantwoordelijk is voor de afhandeling van passagiers, bagage en vliegtuigen en zo een grote bijdrage levert aan de punctualiteit van KLM.

“Punctualiteit draagt voor een belangrijk deel bij aan een prettige reiservaring van onze klanten en is bovendien essentieel voor een efficiënte bedrijfsvoering. Deze prijs is een belangrijke erkenning voor alle KLM’ers die zich daar dagelijks voor inzetten”, zegt René de Groot, (Chief Operating Officer KLM). “KLM scoort permanent hoog op punctualiteit en laat daarmee op een onderscheidende manier zien hoe belangrijk klanttevredenheid voor hen is. KLM verdient een compliment voor de wijze waarop het personeel zich hier samen voor inzet. Een inspanning die nu leidt tot deze award”, zegt David White (Chief Customer Officer van FlightStats).