Nieuws

KLM On Tour, maar dan verrassend anders

Deel dit artikel

Waar KLM voorheen alle reisbureaus in Nederland bezocht met een salesteam tijdens het bekende ‘KLM On Tour’, is er dit jaar een andere en tevens originele manier gevonden om de reisagent in persoonlijk contact te brengen met een KLM’er.

Vanaf 12 juli ontvangen reisbureaus een krat fruit, samengesteld met- en door lokale fruittelers. Op deze manier wil KLM een energie-boost uitdelen, zodat we met z’n allen gezond blijven en gezamenlijke klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Maar het krat bevat niet alleen vitaminen; niet te missen is de QR-code op de deksel van het kratje, met daarbij de vriendelijke instructie om deze code te scannen. Binnen enkele tellen verschijnt KLM-ster Diana in levensechte vorm in je kantoor.

Is het fruitkrat nog niet bij je bezorgd en kan je niet wachten om Diana te zien, beleef deze Augmented Reality-ervaring dan ook, door de QR-code op deze pagina te scannen met je telefoon of door op je telefoon deze link te openen: https://capitola.8thwall.app/ klmontour-ar

Staat je cameratoegang uit? Ga naar instellingen > safari > camera

Het kratje bevat ook de KLM On Tour Brochure. Deze brochure geeft meer informatie over de zes nieuwe bestemmingen, maar ook over de KLM Bus. Daarnaast wordt stilgestaan bij KLM Holidays voor reisagenten en is er de laatste informatie over de initiatieven van KLM voor een duurzamere luchtvaart.

Scan de QR-code en laat KLM- ster Diana bij jou op kantoor of in je huiskamer landen!

Author


Deel dit artikel
Vorige bericht

Nieuwe partner voor Sunny Cars op Mallorca om tekort tegen te gaan

Volgende bericht

Oad voert weer busreizen uit

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.