Lidl Nederland is haar reisaanbod voor de Nederlandse consument verder aan het uitbreiden. De Duitse keten van supermarkten met winkels in meer dan 23 Europese landen biedt onder de noemer Lidl Reizen al meerdere jaren reizen aan op de Nederlandse markt, maar wil dat verder op- en uitbouwen met Nederlandse partners. Hiertoe wordt een afdeling reizen opgezet op het hoofdkantoor in Huizen.
“Sinds mei werken we samen met de Jong Intra Vakanties waarvan we nu een aantal autovakanties, stedentrips en fly drives aanbieden”, zo laat Robert Mulders, die sinds 1 februari werkzaam is bij Lidl Reizen als Manager E-Commerce Lidl Reizen, weten tegenover TravelPro. Naast Mulders is Lidl Nederland op zoek naar een Junior Product Manager Reizen. Lidl biedt momenteel in acht Europese landen reizen aan. In Nederland wordt volgens Mulders samengewerkt met ANVR/SGR aangesloten partijen naast de Duitse touroperators die worden aangeboden. Lees meer in TravelPro #27-28 die vandaag verschijnt.