Nieuws

Meerpoel: ‘‘Lowcosters te opdringerig met extra’s’’

Meerpoel: ‘‘Lowcosters te opdringerig met extra’s’’Volgens Robbert Jan Meerpoel, CEO van holidaycars.com, moeten lowcost airlines hun non-air producten meer op maat én beter getimed aanbieden. Als enige spreker uit de internationale branche van autoverhuurbemiddelaars pleitte hij hiervoor afgelopen week tijdens een paneldiscussie op het ‘Lowcost Airlines Congress’ (17-19 september) in Londen. Meerpoel: “Dit sluit aan bij het groeiend besef van lowcost airlines, dat ze tijdens het boekingsproces níet onbeperkt opdringerige extra’s door de strot van de consument kunnen duwen. Ze willen écht minder met hagel schieten.” Tijdens de discussie in Londen kwamen transavia.com en easyJet naar voren als voorbeelden van vliegtuigmaatschappijen die dankzij een goed databasebeleid klanten steeds beter wisten te ‘servicen’.

© 2012, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

BREAKING: Schiphol directeur Nijhuis herbenoemd

Volgende bericht

Routenet lanceert slim reizen in Europa

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.