South African Tourism is deze week gestart met de nieuwe campagne ‘Price Tag South Africa‘. Jacqueline van den Broek (Trade Relations Manager bij South Africa Tourism) laat tegenover TravelPro weten: “De campagne staat in het teken van de goede value for money die je krijgt in Zuid-Afrika voor praktisch alles wat je er doet. Of dat nu eten, slapen, drinken is of coole activiteiten. Dat is ook info die voor reisagenten en hun klanten relevant is en we willen het dan ook graag met ze delen”.

Van den Broek vervolgt: “Soms staat er een bestemming hoog op je wenslijst van jou of die van je klant en stort je je als eerste op de vliegtickets. Dat kan vaak een domper zijn als dat net even wat duurder uitvalt dan je had gehoopt. Zo gaat het vaak ook met Zuid-Afrika, de tickets er naar toe zijn niet altijd de goedkoopste en het gebeurt dat daar dan ook de zoektocht stopt. Zonde! Wat betreft de vliegtickets kom je vaak met wat speurwerk toch een aardig eind. Zelfs KLM gooit Johannesburg zeer geregeld voor minder dan € 650 in de aanbieding. Maar wat belangrijker is, op de plek zelf blijkt het leven een stuk goedkoper te zijn dan hier in Nederland!”, aldus Van den Broek. South Africa Tourism licht het ‘value for money’ aspect middels de nieuwe campagne extra toe en wil dat vooral op een leuke manier doen. Surf naar mijnzuidafrika.nl/pricetag voor meer info.