St. Maarten gaat in 2010 van start met een complete rebranding van het eiland. Op 20 mei wordt in restaurant Dragt in Aalsmeer officieel de nieuwe look van St. Maarten bekend gemaakt. Er is een geheel nieuwe huisstijl ontwikkeld met een nieuw logo en een hele nieuwe benadering en uitstraling.

Commissionar Frans Richardson, gedeputeerde voor Economie en Toerisme van St. Maarten, woont de presentatie in Aalsmeer bij. Hij was eerder dit jaar in het nieuws toen hij de Nederlandse vakantiegangers uitnodigde een bezoek te brengen aan het Caribische eiland en een korting aanbood van € 50 per persoon. Toerisme vormt de ruggengraat van de economie voor het eiland en op deze manier sprak Richardson zijn persoonlijke waardering uit naar de vele (toekomstige) bezoekers van het eiland. Naast een bezoek van Commissionar Frans Richardson zullen ook Mevr. Regina Labega en dhr. Edward Dest, directrice en marketing director van het St. Maarten Tourist Bureau overkomen voor het evenement, waarover uiteraard te zijner tijd meer in TravelPro. St. Maarten wordt door veel touroperators aangeboden in Nederland.
Ook vliegen vele vliegtuigmaatschappijen, waaronder KLM, naar het Princess Juliana International Airport.